Er der en rød tråd i din visuelle identitet?

For at stå stærkt og professionelt kan det være en fordel at få udarbejdet en visuel identitet, så du skaber en rød tråd på tværs af alle dine materialer. Med en stærk grafisk profil differentierer du dig fra dine konkurrenter, og din kunder kan hurtigt genkende dig.

Din visuelle identitet er ikke kun dit logo – det er valg af farver, skrifttyper, placering af logo, stilen på dine billeder, grafikelementer osv. Disse elementer skal selvføgelig gå igen på website, biler, visitkort, annoncer og hvor du ellers er repræsenteret.

Designmanual

Et rigtig godt værktøj at arbejde med i håndtering af den visuelle profil er en designmanual. Deri beskriver og visualiserer man de måder tekster, farver, logo og grafikelementer må anvendes. Det gør det meget nemmere at udarbejde materialer i fremtiden da der er helt styr på designelementerne – og det sikrer dig og din virksomhed et professionelt udtryk samtidig med at du skiller dig ud fra konkurrenterne.

Vil du også have en hjælpende hånd?

Ring på: 6060 6463